Autohelix-2.demo.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

Alte locatii

  • Livrare Standard, Livrare in 1-2 zile, 19,99 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5,00 RON

Politica de Retur

1. Dreptul de retragere conform O.U.G. nr. 34/2014

Ai dreptul, în calitate de consumator (persoană fizică), să te retragi din contractul de vânzare, fără a oferi un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform O.U.G. nr. 34/2014.

2. Cum returnezi produsele

Produsele pot fi returnate:

  • Personal, la sediul nostru din Baia Mare, Str. Horia nr. 57A, județul Maramureș,

  • Sau prin curier, la aceeași adresă, fara a cere ramburs sau colet la schimb. 

3. Ce trebuie să incluzi în coletul de retur

Te rugăm să pui în colet:

  • Produsul (sau produsele) în ambalajul original sau in orice cutie de carton pentru a fi protejat in timpul transportului.

  • Sa complectezi Formularul de retur de aici https://www.autohelix.ro/order_lookup  unde vei introduce contul bancar pentru restituirea banilor.

Vom face rambursarea în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea returului.

4. Vrei un alt produs în loc?

Dacă dorești un produs diferit în locul celui returnat, ne poți scrie acest lucru pe un biletel in colet sau in formularul de retul la rubrica Mentiuni. Vom pregăti noul produs după ce primim returul tău și vom reveni cu detalii privind eventualele diferențe de preț sau costuri de livrare, dacă este cazul.

5. Ambalare corectă = produs protejat

Pentru a evita eventualele daune în timpul transportului, te rugăm să ambalezi bine produsul. În cazul capacelelor de roți, este esențial să pui protecție între ele (folie, carton etc.), astfel încât să nu se zgârie.

Dacă primim produse deteriorate în urma unui ambalaj necorespunzător, este posibil să reținem până la 50% din valoarea produsului, în funcție de starea în care ajunge.

6. Costul transportului retur

  • Dacă returnezi produsul pentru că dorești altceva sau te-ai răzgândit, costul returului este suportat de dumneavoastra.

  • Dacă returul are la bază o greșeală a noastră (ex: am trimis alt produs decât cel comandat), noi vom acoperi transportul returului.

GARANTIE SI RETURNARE AUTOHELIX.RO

Toate produsele comercializate pe WWW.AUTOHELIX.RO sunt insotite de bon fiscal si/sau factura fiscala si certificat de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

In situatia in care persoana care formuleaza reclamatia de garantie este un consumator in sensul prevazut de lege, iar reclamatia care invoca lipsa conformitatii este intemeiata, operatorul garantiei va repara sau inlocui produsul in termen de 15 zile calendaristice. In orice alte cazuri reclamatia va fi solutionata intr-un termen rezonabil de 30 de zile. In cazul inlocuirii produsului in perioada de garantie se vor aplica urmatoarele:

- in situatia in care persoana care formuleaza reclamatia este un consumator, produsul inlocuitor va beneficia de un nou termen de garantie conform legii.
- in orice alta situatie produsul inlocuitor va avea o perioada de garantie egala cu perioada de garantie ramasa pentru produsul initial.

Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992 republicata. Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a produselor.

CONDITII GARANTIE

GARANTIE PIESE AUTO:

Produsele comercializate de catre S.C. AUTO HELIX S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori. Garantia este valabila atunci cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R). In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

- 24 de luni de la data vanzarii pentru piesele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata 3-4 luni. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, tavi portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.

S.C. AUTO HELIX S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

1. Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata.
2. Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
6. Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
7. Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
9. Piesele prezinta o uzura normala(fireasca)

10. Produsele personalizate la cererea clientului cu imaginile sau textele sale altefe de fact sunt in site. 

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre S.C. AUTO HELIX S.R.L.
2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare

3. Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.
4. Deviz de montare.Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj)
5.Deviz de constatare. Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare,
6. Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
7. Formular reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)


NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul reclamat provine numai de la rulment). In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la autohelixmsa@gmail.com data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB).